-A_W_Nn_A_O-

-A_W_Nn_A_O-

Tuesday 27 December 2011

kembalinya ke sem baru iaitu sem 4 (hahahahaha)

assalamualaikum.......
bermulanya hari yang baru dan bermulanya sem yang baru bagi aku iaitu sem 4..setelah selesainya menamatkan sem yang lepas iaitu sem 3 dengan jayanya..
alhamdulillah,,dengan berkat usaha dengan serta doa
 final exam aku yang lepas,,oke la dapat 3 ke atas..
aku bersyukur sagat-sangat..bukan tu sahaja,,aku rasa gembira sangat-sangat sebab aq tunjuk result dekat mak aq...
n then rupa wajah mak aku dia tengok,,senyum g tu... :)
aku happy sangat-sangat sebab dapat buat mak aku senyum..
hehehe..
ehhhhh,,,dah lari tajuk ni..hehehe
relax la,,just intro okey.......ewmmmmm...
sem 4,,apa ada dengan sem 4...aku tengok jadual sem ni,,aduhhh......
bukan main padat lagi..tak penah-penah ada kelas malam sebelum ni kali ni boleh ada pulak kelas malam..
lepak-lepak..nak buat macam mana,,ikut jelahh..tahu la nanti kasi ajust..hehehe...
xkisah la apa-apa pun yang penting enjoyyyyyyy...............
hehehe

No comments:

Post a Comment