-A_W_Nn_A_O-

-A_W_Nn_A_O-

Monday 2 January 2012

first day class

assalamualaikum......
Hari ini hari selasa 3/1/2012 . . .
semalam malam sebelum tidur,aku dah bayangkan dah macam mana 
dengan kelas esok..hehehe..
mesti best sebab dah lama xpergi kelas..dapat jumpa lecture-lecture,jumpa
 kawan-kawan  yang dah lama xjumpa..pas 2 dapat tengok budak2 college,macam-macam lahh...hehehe..
kelas pukul 10,,tapi pagi-pagi aku dah bagun dah solat subuh semua...
pas 2 tunggu lahh sampai pukul 9,,dah 2 aku siap-siap lahh..dengan semangat nak pergi first kelas
dah siap-siap semua,,aku gerak lahh dengan membe aku..
sampai-sampai kat college,,dengan ibarat mendaki bukit sebelum sampai ke college dengan harapan yang 
menggunug adanya kelas,,akhirnya kelas dibatalkan gara2 lecture tidak dapat di kesan..huhuhu
agak menyirap disitu..dah lahh belum sarap lagi,,just minum air je..tub2 kelas xada..
apa pun xboleh...hehehe..wa dah terkena beb....
nasib baik lahh lecture yang subjek ni aku kenal dan aku suka cara dia mengajar..kalau x,,
dah lama dah kena reject..ahaha..nasib baik jenis aku ni xkisah sangat..entah macam mana kalau
kisah,,mesti dah sumpah ceranah..hehehe..tapi aku menyirap lahh jugak..penat kot dah datang...
last2 kelas xada..xapa lahh..bukan selalu arn..hehehe..mintak2 lahh lepas ni xada kelas yang batal..
apa-apa pun enjoyyy_________ :)
sekian,terima kasih.
......assalamualaikum.....




No comments:

Post a Comment