-A_W_Nn_A_O-

-A_W_Nn_A_O-

Tuesday, 31 May 2011

hari_hari

hari nie,,hari yang sangat mengusutkan kepale otak aq,,
bb hari nie aq kene buat 1 perbentangan iaitu perbentangan subjek bahasa english
bukan tuh jew,,hari jugak aq ada ujian pengajian islam...
agak kusot aq dibuatnya!!!!
xtahu aq nak buat macam mana...aq rase hari ne macam ada benda yang xkene dengan aq
rasa macam lain macam pon ad gak
wtever larrrrhhh.....
huhuuhu...=(

Monday, 30 May 2011

Agak berminAt dis!tu......

agak-agak korang kene kew aq pakai shoes nie...ewmmm...aq beminat la dgn shoes nie..
Tapi aq takot la,,kang dah beli takot xkene pulak dengan aq..mcm nerr nie..huhu..
Bukan 2 je,,lagi 1 law aq nak beli,,aq nak pilih colour apew ekks...rrr,,,bagi aq colour yang aq suke
colour kelabu2 cair,,tpi aq tengok yang bercorak2 baik jgak..
hehe...banyak noh pilihan aq nak pilih..hehe..tengok la macam mana nti,,aq pikir masak2..
ahaha..macam penting noh jew smpi nk pikir masak2..hehe
=D....huhuhu

Sunday, 29 May 2011

hari yang amAt bertuAh kot...!!!!!!...........

first day hari yang agak meggembirakan aq..sbb rumah aq didatangi seekor anak kucing yang agak sedarhana saiznye..ia bermula dri malam semalam,,aq xth dri mne dye dtg,,kucing 2 agak comel n aq suke dengan colour bulu dye yang belang2 itam putih..time 2 aq dengan mmbe2 aq agk terkejut dgn kedatangannye..so nk bt mcm mne arn,,biarkn jew la...mlm 2 lme kelamaan aq tgok kucing tuh agak agresif la,smue org yang ad kt dalam rumah nie kne gigit,,ahaha...ske bergurau n xberhanti bergurau....dok lpk2 ngn mmbe2 aq smbil bergurau dgn kucing ue,,n time 2 jgak aq dgn mmbe2 aq bubohkan nme dye,,nk th nme kucing ue..r nme dye kita orang bg nama messi..ahahaha...agak kelakar di situ..hehe..nk th sbb ape kita orang bg nama tuh,ad 2 sbb,pertama sbb pelawanan akhir antara barcelona dgn manchester united..ahaha,,manchester kalah 3-1...yang kedua sbb dye terlampau agresif,,r mcm lincah la,itu sbb bg nme tuh..ahahaha...giler kentangkan..hehe..tpi mmg mnje gler r kucing ue..aq ske gler..lg2 time dye tgah tdo..huh,,comel abz r,,smpikan kita orang naik penat melayan kucing ue..hehehe..okey la sdah time,,smpi sni sje nti ad mse kita smbong blik ya..dada...............